Winkelen

Welke verzendmogelijkheden zijn er?

Alle pakketten worden geleverd door PostNL of DPD. U ontvangt hiervoor een track and trace in de mail.

Zijn er extra verzendkosten verbonden aan de waddeneilanden of België?

Omdat de verzendkosten voor de waddeneilanden en België hoger zijn, moeten wij deze kosten doorberekenen. Mogelijk kunnen de leveringen ook iets langer duren.

Hoe snel heb ik mijn pakket in huis?

Normaal gesproken heeft u uw pakket binnen 2 werkdagen in huis? Het kan voorkomen dat het pakket langer onderweg is door externe factoren als Corona of dergelijke.

Betaling

Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?

Betalingen dienen voldaan te worden via iDeal. Mogelijk voegen wij in de toekomst andere betaalmethodes toe.

Bestellen & Retourneren

Kan ik mijn order annuleren of wijzigen?

Indien u uw order wilt wijzigen en deze nog niet verzonden is, kunt u het beste telefonisch contact opnemen met het nummer: 0229-267413.

Als u een geplaatste order wilt annuleren en deze nog niet verzonden is, kunt u het beste telefonisch contact opnemen met het nummer: 0229-267413.

Als u een geplaatste order wilt annuleren, maar deze wel al verzonden is, kunt u gebruik maken van ons retourformulier in de algemene voorwaarden. Graag ook telefonisch of per mail aangeven dat de bestelling geretourneerd wordt.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Er is geen account nodig om uw bestelling te plaatsen.

Hoe kan ik mijn order volgen?

U krijgt een track en trace in de mail toegezonden. Op onze website kunt u ook uw bestelling volgen onder het kopje “bestelling volgen”.